Gyakran ismételt kérdések
Válaszok az ügyfeleink által feltett leggyakoribb kérdésekre
Lassú az internetem, mit tehetek, mielőtt hívom az ügyfélszolgálatot hibabejelentéssel?
Először is kérjük végezzen el egy sávszélesség mérést! A honlapunkon az Előfizetők menüpont alatt a megfelelő azonosítók beírásával jelentkezzen be, itt tudja elvégezni a tesztet. Ha aránytalanul lassúnak bizonyul a sávszélesség, kérjük ellenőrizze számítógépét, mert különféle vírusok is okozhatják a lassulást illetve egyéb programok, amik szinte észrevétlenül használják az internetet. Ha megbizonyosodott, hogy nem az ön számítógépében van a hiba, hívja ügyfélszolgálatunkat!
Hibabejelentést tettem, de közben ismét működőképessé vált az Internet. Mit kell tennem?
Kérjük minél előbb jelentse be telefonon, hogy korábbi hibabejelentését nem tartja fenn!
Mielőtt hibabejelentést teszek, milyen előzetes ellenőrzésekkel segíthetném a hibaelhárítást?
Nagyban segítené hibaelhárítási munkánkat, ha a számítógép által, a csatlakozáskor kiírt hibaszámot (amennyiben a számítógép kiírja) közölné a hibabejelentéskor. Ha lehetséges, a hálózati eszközön található ledek megvizsgálásával is gördülékenyebbé tehetné a hibabejelentést. Ha valamelyik led világít, nem világít avagy villog, abból is lehet következtetni a hiba okára.
Miért számláztak ki 4000 Ft-ot a visszakapcsolás miatt? Hiszen ilyen pont nem szerepel a szerződésben!
Ez olyan pont, amit az Általános Szerződési Feltételekben határoztunk meg. A hatályos ÁSZF-et a honlapunkról bármikor letöltheti az Információk menüpont alatt található ÁSZF linkre kattintva.
Díjcsomagváltáskor otthon kell lennem?
Nem, a díjcsomagváltáshoz nem kell a szerelőnek kimennie Önhöz.
Díjcsomagváltáskor kell fizetnem?
Amennyiben a szerződésében szereplő jelenlegi díjcsomag ára alacsonyabb mint az új díjcsomag ára, akkor nem kell díjat fizetni, viszont minden esetben automatikusan meghosszabbodik a hűségidőszak 1 évvel.
Gyorsabb internetet szeretnék, hogyan kérhetek díjcsomagváltást?
Díjcsomagváltási szándékát kérjük levélben jelezze felénk. Az új díjcsomagokról és feltételeikről bővebb információt a honlapunkon is talál.
Elektronikus utalással szeretném kiegyenlíteni a számlatartozásomat, mit kell feltüntetnem az utaláson?
Kérjük mindenképpen tüntesse fel az Ügyfélszámát, és a számla iktatószámát. Ezen adatok nélkül nem tudjuk fogadni a beérkezett összeget, és visszaküldjük a feladónak.
Nem kaptam számlát, hogyan fizessem be a havidíjat?
Kérjük tekintse meg a kapcsolattartási e-mail címét, ahova minden hónapban, automatikusan elküldjük a számlamásolatot. A számla iktatószámával már bármelyik ügyfélszolgálaton befizetheti az összeget személyesen.
Ki lett kapcsolva az internet hozzáférésem, miután befizettem a számlát, mikor kerül visszakapcsolásra?
A díjtartozás miatt kikapcsolt szolgáltatást a számlabefizetés (vagy a befizetést igazoló fax) hozzánk történő beérkezését követően lehetőség szerint 5 órán, de maximum 2 napon belül visszakapcsoljuk.
Késve fizettem be a számlámat, el szeretném kerülni a kikapcsolást, mit tehetek?
A számlabefizetési bizonylatot kérjük faxolja el cégünk központi fax számára.
Számlázással kapcsolatos panaszomat szeretném bejelenteni, milyen módon tehetem meg?
A számlapanaszokat kérjük ajánlott levélben a központi ügyfélszolgálatra küldjék.
Hogyan használhatom a kapcsolattartási e-mail címemet?
Böngészője címsorába gépelje be mail.rlan.hu, így online megtekintheti e-mailjeit. Vagy állítsa be a számítógépén a levelezőprogramot (Windows XP-n: Outlook, Windows Vistán: Mail, vagy az ingyenesen használható Mozilla Thunderbird), hogy segítségével letölthesse, és megtekinthesse e-mailjeit.
Mi az a kapcsolattartási e-mail cím?
Az ügyféladatlapon Ügyfél email címei: alatt található az Ön kapcsolattartásra kijelölt e-mail címe. Figyelem: csak az erről a címről küldött üzeneteit tudjuk fogadni!"
Nem tudom a PIN-kódomat, mit tehetek?
Telefonon az ügyfélszolgálattól kérheti, hogy az Ön PIN kódját küldjék ki sms-ben a kapcsolattartásra kijelölt mobiltelefonszámra. Ehhez tudnia kell az Ügyfélszámát, és a Szerződésszámát.
Milyen azonosítókat kell tudnom, hogy telefonos segítsétek kérhessek az ügyfélszolgálattól, vagy hibabejelentést tehessek?
Feltétlenül szükséges az Ön Ügyfélszáma és a PIN kódja. Az előbbi az ügyféladatlapon is megtalálható, illetve a számlán, utóbbit e-mailben küldtük ki az ön kapcsolattartási e-mail címére.
Nem kaptunk számlát, emiatt nem tudtunk fizetni
A számla kiállításának napján e-mailt is küldünk, mely tartalmazza a számlainformációkat. Így a fizetés teljesítehető lesz, ha a számla nem is érkezett meg.
Ha kikapcsolják az internetet, mert nem fizettük be a díjat, a befizetés után mikor kapcsolják vissza
A díj beérkezését követően 1-2 napon belül történik a visszakapcsolás
Szüneteltetés esetén kikapcsolják-e a szolgáltatást
A visszakapcsoláskor a visszakapcsolási díjat kell kifizetni
Miért számolnak fel késedelmi díjat, amikor a csekket feladtam a számlán lévő határidő napján
A díjnak a határidőig kell beérkeznie, ami azt jelenti, hogy nem a határidő napján kell feladni az összeget
Miért számolnak fel visszakapcsoláskor késedelmi díjat
Visszakapcsoláskor visszakapcsolási díjat számolunk fel, a késedelmi kamat pedig a késedelem időszakára vonatkozó díj, a számla kiegyelnlítésének napjáig tart
Nem kaptunk csekket, nem tudtuk feladni a díjat,és kikapcsolták az internetet
Ha valami miatt nem érkezik meg a csekk, azt ügyfélszolgálatunkon kell jeleznie, ha nem jelzi és ha nem jelzi és nem is fizeti be, kikapcsolás történik
Hosszabb időre elutazom, addig nem használom az internetet, lehet-e kérni a szüneteltetést, és hogyan, elengedik-e arra az időre a havi díjat
Lehet, de csak akkor, ha nincs tartozása, 15 nappal a szüneteltetés előtt és írásban
Ha eddig csekken fizettem a díjat, de ezután átutalással szeretném
Az ügyfélszolgálat felé jelezni kell
Mi van akkor, ha hét végén nincs internet valamiért
E-mail-en vagy telefonon, üzenetrögzítőn bejelentheti a hibát, vagy észrevételt hétvégén és ünnepeken is
Ha a hűségidő alatt akarom felmondani a szerződést, mi történik ilyenkor a fennmaradó időre
Az előfizetői díjat egyösszegben kell kifizetni
Mi az az adminisztrációs díj, ami a számlán szerepel
Amikor díjtartozás van és a cég értesítést küld erről
Lehet-e kérni szerződésmódosítást, ha kisebb sebességű internetszolgáltatást
Lehet kérni, de ez szerződésmódosítási díjjal jár
Elköltözés esetén, mi a teendő, ha kérjük továbbra is a szolgáltatást
Ha az új címen is lehetséges a szolgáltatás, akkor ezt kérni kell
Miért kapcsolták ki az internetet, befizettük a díjat
A díjnak a számlán megjelölt időpontig kell beérkeznie
Díjtartozáskor mennyibe kerül a visszakapcsolás, ha kikapcsolták
ÁSZF egyszeri díjak mellékletben szerelõ összeget