Mielőtt hibabejelentést teszek, milyen előzetes ellenőrzésekkel segíthetném a hibaelhárítást?

Nagyban segítené hibaelhárítási munkánkat, ha a számítógép által, a csatlakozáskor kiírt hibaszámot (amennyiben a számítógép kiírja) közölné a hibabejelentéskor. Ha lehetséges, a hálózati eszközön található ledek megvizsgálásával is gördülékenyebbé tehetné a hibabejelentést. Ha valamelyik led világít, nem világít avagy villog, abból is lehet következtetni a hiba okára.

Céginformáció

RLAN Internet Távközlési Szolgáltató Kft.
9372 Csapod, Ciráki u. 11.
Adószám: 13641463-2-08
Cégjegyzékszám: 08-09-013641
Nyilvántartó bíróság: Győr-Moson-Sopron Törvényszék, Cégbírósága 

Minden jog fenntartva!
© 2021 RLAN Internet Kft.

Kapcsolat

RLAN Központi Ügyfélszolgálat
Cím: 9400 Sopron, Patak u. 10.
Telefon: 1244 vagy +36 1 241-0000 illetve +36 21 221 0000
Email előfizetőknek: uszi@rlan.hu Email látogató: rlan@rlan.hu

Ügyfélszolgálatok >>